فهرست

سردار شهید سبز علی خداد

بخشی از وصیت نامه سردار شهید سبز علی خداد

سردار شهید سبز علی خداد

با درود بر تمامی پیامبران خدا از حضرت آدم تا حضرت خاتم النبین محمد مصطفی (ص) و با سلام بر حضرت مهدی عجل ا... تعالی فرجه الشریف و نائب بحق ایشان حضرت آیت ا... امام خمینی و با درود بر سلام به رزمندگان خستگی ناپذیر و کفر ستیز اسلام که با تمامی وجود و هستی خود در مقابل کفر با سرافرازی تمام ایستاده اند و همچون سربازان صدر اسلام هیچ نوع سستی و خستگی در آنها پدیدار نیست و نخواهد شد و بحول قوه خدا انشاء الله در تمام نبردهای درونی و برونی پیروز موفق در خواهند آمد ضمن عرض سلام به شما خواهران و برادران حزب ا... چند جمله ای به عنوان وصیت نامه وظیفه شرعی و انسانی خود به شما امت حزب ا... و شهید پرور متذکر می شویم.

1- همه ما و شما میدانیم که روحانیت پیشتاز و پرچمدار انقلاب اسلامی ما بوده و روحانیت بود که انقلاب ما را رهبری کرد و به پیروزی رساند و الان هم الگوی ما هستند و ما باید این قشر را همیشه حمایت کنیم چون اسلام واقعی اسلام فقها هست قشر روحانیت است و دشمنان اسلام  می خواهند که اصلاً روحانیت در روی زمین نباشد و به ترور این شخصیتهای عزیز روحانی می پردازند.

2- برادران عزیزم قدر این رهبر را بدانید همیشه و در همه حال مطیع امر رهبر باشید و فرمانشان را با جان و دل پذیرا باشید و سرپیچی از دستورات ایشان سرپیچی از دستورات امام زمان (عج) است و خداوند از این امر راضی نیست و امت اسلامی باید رهبر داشته باشد چونکه بدون رهبر و بدون هادی از هم خواهد پاشید بنابراین ما باید خود را تابع محض ولایت فقیه قرار بدهیم و از ولی فقیه زمان خود حضرت امام خمینی اطاعت کامل بکنیم تا خدا از ما راضی باشد و خداوند ایشان را تا انقلاب مهدی (عج) برای هدایت امت اسلامی حفظ بفرمائید.

3- برادران عزیز و حزب ا... در بسیج مستضعفین بیشتر شرکت کنید و هر چه بیشتر در جلسات بسیج باشید و بدانند که انجمن اسلامی خاری هستند در چشم ضد انقلاب و منافقان کور دل و از خدا بی خبر برادران اعضای انجمن اسلامی باید خیلی متوجه باشند که یک موقع خدای نکرده اشتباهاتی یا خطاهائی از آنها سر بزند و قلب امام زمان (ع) را بدرد بیاورد و دشمنان اسلام از این کار خوشحال شوند شما برادران عضو انجمن اسلامی در هر محلی که هستید باید الگوی اسلامی در آن محل باشید اعضای انجمن اسلامی باید دارای اخلاق نمونه و کاملا اسلامی باشند و برادران عضو انجمن اسلامی باید پیرو خط امام باشند و غیر از خط امام را در خود جای ندهند تا در جمع آنها رسوخ کند و انجمن را به فساد بکشاند در عضوگیری باید خیلی نمائید.

4- از شما برادران و خواهران می خواهم که از ارگانهای دولتی و نهادهای انقلاب و پشتیبانی نمائید و همیشه آنها را در کارهایشان یاری نمائید خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را چون واقعاً سپاه برای اسلام کار می کند و برادران سپاهی آن چنان عاشق اسلام و امام هستند که دیگر قابل وصف نیست و هر لحظه آماده شهادت در راه خدا هستند کلیه برادران و خواهرانم می خواهم که در نمازهای جمعه و جماعت شرکت نمائید خصوصاً نماز دشمن شکن جمعه که لرزه بر اندام دشمنان اسلام و ابرقدرتهای جهانخوار می اندازد و در مراسم دعای کمیل و غیره شرکت نمائید و عنایات خود را بالا ببرید چون دعا انسان را به خدا نزدیک می کند برادران عزیزم جبهۀ جنگ را فراموش نکنید و بیشتر در جبهه های حق علیه باطل بروید تا اسلام در این جنگ پیروز بشود و کفر سرنگون گردد برادران باید سعی کنید انقلابمان را به کشورهای تحت سلطه ابرقدرتها صادر کنیم و یکی از وظایف مهم ما صدور انقلاب اسلامی است به کشورهای اسلامی تحت سلطه آمریکا و شوروی خدمت پدر و مادر سلام عرض می کنم و از آنها می خواهم که ناراحتی نکنند و گریه و زاری راه نیاندازند چون راه ما راه حسین (ع) است و شما باید خوشحال باشید که فرزند شما راه خدا را برای خودش انتخاب کرد از برادران و خواهرانم می خواهم که دنباله رو راه شهیدان و پیروز واقعی قرآن و اسلام باشند خدمت همسرم سلام عرض می کنم و از شما می خواهم که فاطمه را خوب تربیت کنی و یک فرد مذهبی و حزب الهی بار بیاوری و به دخترم بگو دختر شهیدی و باید زینب باشی با قامت استوار زینب (س) و مثل زینب باید پیام خون شهیدان را به جهانیان برسان.

 

برای مشاهده بیشتر  اینجا کلیک کنید.